تاریخ انتشار : جمعه 29 جولای 2016 - 17:42
787 بازدید
کد خبر : 1432

تیم والیبال نوجوانان دختر استان گیلان قهرمان کشور شد

تیم والیبال نوجوانان دختر استان گیلان قهرمان کشور شد

  اختصاصی/”رشت-گیلان”: تیم والیبال نوجوانان دختر استان گیلان با شکست همدان، قهرمان منطقه یک رقابت های قهرمانی کشور شد. به گزارش وبسایت خبری و اطلاع رسانی “رشت-گیلان”، مسابقات والیبال قهرمانی بانوان کشور در رده سنی نوجوانان از دوم مردادماه و با حضور ۳۰ تیم، در سه منطقه به میزبانی سنندج، کاشان و مشهد مقدس آغاز

 

اختصاصی/”رشت-گیلان”: تیم والیبال نوجوانان دختر استان گیلان با شکست همدان، قهرمان منطقه یک رقابت های قهرمانی کشور شد.

به گزارش وبسایت خبری و اطلاع رسانی “رشت-گیلان”، مسابقات والیبال قهرمانی بانوان کشور در رده سنی نوجوانان از دوم مردادماه و با حضور ۳۰ تیم، در سه منطقه به میزبانی سنندج، کاشان و مشهد مقدس آغاز شد.

تیم والیبال نوجوانان دختر استان گیلان ۳

در منطقه یک و در شهر سنندج ۱۰ تیم: گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، همدان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و قزوین به رقابت پرداختند.
در منطقه دو و در شهر کاشان نیز ۱۱ تیم شامل بوشهر، فارس، هرمزگان، اصفهان، یزد، کرمان، لرستان، مرکزی، قم، چهار محال و بختیاری و البرز با هم همگروه شدند و در نهایت ۹ تیم سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، سمنان، مازندران و کهکیلویه و بویراحمد نیز در منطقه سه و در شهر مشهد مقدس به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان رقابت های منطقه یک، صبح امروز تیم دختران نوجوان استان گیلان توانست در دیداری یک طرفه حریف خود  همدان را با نتیجه سه بر صفر از پیش رو برداشته و مقتدرانه به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یابد.

این تیم روز گذشته و در دیدار نیمه نهایی با نتیجه نزدیک سه بر دو از سد تیم قدرتمند کرمانشاه گذشته بود.

تیم بانوان نوجوان والیبال استان گیلان با ترکیب غزاله صفدری، الینا پور جمال، مبینا احمد پور، مایده جواد نیا، شیما نظری، همتا بنیادی، ملیکا نوری زاده، الهه‌پور صالح، طهورا قاسمی، یگانه قائم مقامی، مارال زادبر و الناز آزادخواه در این رقابت ها شرکت کرده بود.

تیم والیبال نوجوانان دختر استان گیلان ۱

همچنین نوشین نرگسی به عنوان مربی، فروغ رفعتی کمک مربی و مهین پور مهدی به عنوان سرپرست این تیم را در مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان سنندج همراهی می کردند.

تیم والیبال نوجوانان دختر استان گیلان ۴

لینک کوتاه مطلب: http://rashtgilan.com/?p=1432

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.